popüler yayınlar

22 Ağustos 2012 Çarşamba

geldimmmm


Akçakoca merkez camii 


Uzun zamandır buralarda yoktum. Akçakocaya gittim. güzel bir tatil yaptım. anne, çoluk çocuk ,amca, dayı , teyze, abla, abi, kardeş,  deniz, güneş, doğa, bahçe, organik sebze meyve ne ararsanız var kısacası. bir tek internet dışında tabiki. biraz uzak kaldım bu güzel ortamdan .fakat artılar eksileri götürünce  güzel bir tatil oldu benim için. hasret giderdim, bol bol enerji depoladım.topladığım enerjileri tüketmek için geri döndüm.  artık buralardayım. kaldığım yerden devam diyorum.

8 yorum:

  1. akca kocaya bende gittim gercekten güzel yer birazda denizi fazla dalgalı olmasaydı

    YanıtlaSil
  2. akçakocada sezon temmuz ve ağustosun 15 ine kadardır. diğer zamanlarda hırçın karadeniz olur.

    YanıtlaSil
  3. mehabalar
    merak ettim oralımısınız
    bende yarın Alaplı yolcusuyum sizden bir durak sonrası yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet akçakocalıyım. sizede hayırlı yolculuklar.güzel memleketime bizden selam. nerdeyse hemşeri sayılırız. bizim gelinimiz ereğliden.

      Sil
  4. bende akçakocalıyım. Ailem Akçakocada yaşıyor. Bir başka güzeldir memleketim. Selamlar olsun...

    YanıtlaSil


Zirve100 Site ekle