popüler yayınlar

24 Aralık 2011 Cumartesi

kül kedisinin rüyası

kızlarımla oynadığımız hafta sonu etkinliği . masal başlıyor.  kül kedisi bahçeleri suladıktan sonra çok yorulmuş bir köşeye oturmuş. 


                   okadar yorulmuş ki orada uykuya dalmış


        ve rüya görmeye başlamış. rüyasında bir sihirli değnek gelmiş dokunmuş.


               kül kedisi rüyasıda prenses olmuş salıncakta sallanıyormuş. rüya öyle güzelmişki hiç uyanmak istememiş. sonra bunun rüya değil sihirli değnek ile gerçek olduğunu anlamış ve hayatının sonuna kadar mutlu yaşamış.



 


        kül kedisinin rüyasının gerçekleşme aşamaları 




3 yorum:

  1. hikayesi ve geri dönüşüm çalışması harika olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Bloguma hoşgeldiniz. Minik bir yorum bıraksaydınız sizi daha kolay bulurdum:)) Ama Google sağolsun:)) Aradım, buldum.
    Ne güzel işler yapmışsınız, tam benim kafadansınız, sevdim sizi:)) Sık sık uğramaya çalışacağım.Sevgiler.

    YanıtlaSil


Zirve100 Site ekle