popüler yayınlar

5 Kasım 2011 Cumartesi

Midye tatlısı

  Bayram için hangi tatlıyı yapsam karar verememiştim. kursta Latife hanım Enise hocaya bu tarifi veriyordu. hoşumada gitti. yaptım güzelde oldu. ama daha şerbetlemedim. şerbetini bayramda dökeceğim.  yumuşamasın  diye. 


Midye tatlısı malzemeleri.
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı yoğurt
1 yumurta
 bir fiske tuz
1 kabartma tozu
aldığı kadar un
açmak için nişasta
şerbet 3 su bardağı şeker, 3 su bardağı su, 1/2 limon
bu hamurdan 20 beze çıktı . 10 bezeyi üst üste nişastalayıp yerleştirdim. hepsini bir açtım. sonra rulo gibi sardım 2 cm genişliğinde kestim. diğer 10 bezeyide aynı şekide kestim.yan çevirip çay tabağı gibi açıp içine ceviz koyup kapattım 170 derecede kızarana kadar pişirdim.
    


 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Zirve100 Site ekle